mandag 18. juni 2012

Si Vivo en Chile

Har vært noen flere fantastiske dager, og på i morgen har jeg akuratt 2 uker igjen på skolen og med alle.
På fredag hadde vi en grilling med folk fra klasse som en avskjed til Francois fra Canada. Han hadde sin siste skoledag i dag, og jeg må si jeg fikk klump i magen da han sa hade til alle og ja, var på skolen de siste timene. For jeg vet at det kommer til å skje meg om 2 uker.
Men for nå nyter jeg bare hvert eneste minutt jeg har her, og konsentrerer meg heller på å kose meg på skolen og ha det mye gøy enn å konsentrere meg på faget nå altså. Men samma det.
På fredag dro vi også og ug på lørdag dro vi på gården med familien, og jeg sov omtrent hele lørdagen og søndagen, var helt utladd. Men deilig var det også, å ha en siste helg helt med ro på garden med familien.

På lørdags morgen dro jeg og en vennine til sentrum, og tar mikroen (et skrap av en bus). Det stiger på en man som negynner å synge og spille gitaren. Dette har skjedd meg mange ganger før, og ingen reagerer noe på dette. Glad at jeg får filmet slike momenter, for det viser denne varme kjærlige kulturen på sitt beste.

 Klassevennene er fult i gang med tanken på at jeg skal dra. Her har Florencia lært seg avskjedsangen på norsk. haha, kooos


Ha det så lenge 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar