torsdag 14. juni 2012

Foredrag som Nick Vujicic- Mannen uten amrer og ben

I dag måtte vi holde et foredrag hver på 5 minutter foran mange folk fra skolen og foreldre. Vi hadde alle valgt en person som vi skulle være, også måtte vi prate om det temaet som interresserte den personen, altså kjente personer. Så jeg valgte å være den mest imponerende personen jeg har hørt om- Nick Vujicic. Mannen uten armer og ben, men likevell lever han som et vanelig menneske og lar ingen ting stoppe han. Nick har flere videoer og dvd om foredragene sine, som er veldig fine og rørende, det handler masse om a aldri gi opp, og om deg selv som person, og om motivasjon og sånt.
Så i dag kom mange mennesker for å se på oss, og vi var alle nervøse som fy, men til slutt gikk alt veldig greit, og mitt foredrag endte opp til å være en stor suksess, for jeg hadde noe veldig anderledes. Åhh, jeg fikk den lykke følelsen men kjempe fin applaus og mange gratulasjoner etter på. Folk begynte å gråte og alt, haha, og mi mami kom for å se på meg. Det var en kjempe fin dag, og nå skal nok norske foredrag være null problem.. håper jeg i hvertfall.


Her er et lite videosnutt fra foredraget mitt. Jeg var altså ikke liggende på magen hele tiden, men i midten la jeg meg ned for å bevise et poeng. Haha, glemte meg litt mot slutten der ja, men pasé piola.. altså at det var samma.





1 kommentar:

  1. Så flink du er! forsto forsåvidt ingenting, men det var nok superbra

    SvarSlett