søndag 1. april 2012

Fin de semana-

Hei på dere! Da bestemte MacBook laderen seg for å ikke fungere lenger, så jeg sitter her og skriver fra ipoden. Dette blir jo gøy, å skaffe meg en ny lader, med tanke på at jeg ikke har sett en eneste ting fra Apple her. Men i hovedstaden finnes det helt sikkert, og jeg skal vel opp dit i de nærmeste dagene, for nå fortalte afs til min lokal kontakt her i chillan at de har funnet en familie til meg som jeg kan bo hos og gå på skole og alt sånn for ti dager. Men så sløve som chilenere er så har ikke jeg fått noe beskjed eller mail og syntes det er litt kort varsel å si ifra 3 dager før.. Men jeg får finne ut hva jeg gjør, må jo bestille flybilletter og alt først, så reiser nok ikke imorgen nei.

Denne helgen har vært en herlig helg. Jeg slapper av nå ganske så sliten fra helgen i joggedress som har vært på i hele dag, men med et smil på munnen! Det skjedde mange festligheter og det gikk fra bursdager til en fest for omtrent hele trinnet, der omtrent alle dukket opp til slutt (yngre og eldre som allerede har gått ut av skolen, men alle kjenner hverandre inn og ut i og med at de har gått sammen uten å bytte noe som helst for 14 år). Det var skikkelig stemning!

Så i dag gikk på å skrive i dagboken, som forresten tar skiiikkelig lang tid, time stealer altså, sovne i solen, studere, og chilling with the familia. Og jeg som følte meg så kulturell i dag som ble med vmor og vfar til en gudstjeneste, har lært å be på spansk og versene de sier (vi gjør det jo hver morgen på skolen og da) haha, kommer til å komme hjem helt konvertert. Ja, nå får jeg ta og legge meg.. Eller legge meg med Mamita og se på film. Eso me tinca mejor:) natta!

2 kommentarer:

  1. Hanna, savner deg! Håper du koser deg videre<3<3

    SvarSlett
  2. har det skjedd noe med kameraet ditt hanna? siden du ikke bruker det...

    SvarSlett