tirsdag 13. mars 2012

Brighter than the sun

Brighter than sunshine- Aqualung

Hoola! Como estan mi querida gente de Noruego que supongo que lee mi blogg? hihi!

Noen flotte dager her borte altså! Alt går greit på skolen, trener en del, og prøver nyte den siste sommervarmen.
Dagene flyr unna nå. Plutselig var det fredag, og nå er det tirsdag, og huff, tiden bare renner fra meg, og jeg har så mange planer, og så mye jeg har lyst til å presset inn i løpet av disse måndene. Og snart blir det kaldt også, jeg merker det allerede! så nå må vi få til alle planene vi har som aldri blir planlagt mens varmen er her. For det blir for eksempel ikke særlig gøy å dra på camping med hester i kulden.
Jeg har også tenkt meg til La Serena som visstnok skal være en nydelig by lenger nord, og der skal jeg da bor i 10 dager som utvekslingstudent, og gå på skole der og bo med en vertsfamilie. Så nå leter de etter en familie til meg. Det heter short-exchange, og med afs, kan du gjøre det hvor du vel og når du vil, men kun en gang!

I dag var en veldig morsom dag på skolen, hvertfall en la tarde, for da er alle så ukonsentrerte, og hele klasset bare tullet og lo, og mange ble sparket ut, og til slutt endte læreren opp med å bare gi opp og le hun også! haha. Det er helt sinsykt hvor anderledes timene er her i forhold til i Norge, og at de er utroolige umodne til tider, men det kan bare gjøre ting gøyere.

Da jeg dro for å trene i dag kom Francois (uttalt Francua) fra den franske delen av Canada, og dro meg med på "Slack line", noe som er veldig vanelig å samles for å gjøre her. Så etter at han hadde dyttet med hele veien på sin nye longboard, kom vi frem til en liten park i Villaen vi alle bor i. Og jeg suger i SlackLine, det er skikkelig krevende, og imponerende hvor mye balanse man må ha.

 Meg og la cumplanera!
    Ikke unormalt å dytte hodet til bursdagsbarnet ned i kaken!
  Middag med familien min i Norge! Så koslig å se ut over byen fylt med snø

4 kommentarer:

  1. endelig begynner våren å komme på besøk! gleder meg til å få deg hjem igjen hanna

    SvarSlett
  2. nå er det ikke så altfor lenge til du kommer hjem hanna! så fint at du fortsatt har det bra, gleder meg til å se deg:):)

    SvarSlett
  3. Beginning to REALLY miss you. Pappa
    P.S. But it looks like you are having fun without us :-)

    SvarSlett
  4. Mi papii! Haha, ill be back before u know it! And congratulations with your first comment! Haha u finally figured it out

    SvarSlett