tirsdag 7. februar 2012

y ahora a Pucon con las mejores mujeres

Hei Hei!
Nå drar mange av jentene straks med den 7 timers lange bussturen ned til Pucón, de drar ca om 2 timer, altså kl 3.30 på morgengryen. Mens Javiera og jeg rakk ikke å kjøpe denne billetten før den ble utsolgt, så vi drar samme dag (Onsdag) men kl 13. Så vi kommer til å gå glipp av en dag, men det går helt fint.
Som vi har gledet oss, og endelig har dagen kommet. Vi hadde egentlig ikke et hus å bo i der nede, men kjøpte biletter og alt selv om, haha! Men nå klarte vi endelig å finne til slutt å finne et sted, og tranquila mamma, vi resier med moren til Claudia.
Så de to siste dagene jeg har vært her i Chillán har jeg utvilt meg veldig (3 timers siestaer etter lunsj) og møtt opp med jentene for å planlegge alt nøye. Så nå har vi alt klart med hvordan vi gjør det med mat og alt, det eneste som mangler er å komme seg ned dit og pasalo la rajaa (have the time of our lifes).

Så vi snakkes når jeg kommer hjem :) - på søndag!
Hadee!

 Jeg som pakker så fint og ordentlig! Har nesten pakket med hele skapet
Fant dette bildet da jeg scroolet gjennom PhotoBooth. Sassy, den .. katten i verden! Savner henne faktisk, selv om vi ikke var så gode venner
Pucon! Vamos por ti!!

5 kommentarer:

  1. ble positivt overrasket av at du har oppdatert bloggen din igjen! høres fint ut med sommerferie nå...

    SvarSlett
  2. så sassy etter vi hadde kjørt henny hjem fra trening :)

    SvarSlett
  3. å nei!
    er hun ute alene så sent på kveldene?
    Stakkars katt, hun var sikker liv redd! Hjalp du henne?

    SvarSlett
  4. Flott at du koser deg! Her er det driiit kaldt... Savner sommer og deg!! Kan ikke vente til du kommer hjem kjære!!

    SvarSlett
  5. nei, pappa kjørte så fort så vi kunne ikke stoppe :( hun var nesten ned ve stasjonen :O men det går nok bra med hun, håper jeg!

    SvarSlett