fredag 17. februar 2012

Første dag med regn i sommer

Sitter her ved vinduskarmen og lytter på regnet. Det regner nesten aldri her, og hvertfall ikke om sommeren, men jeg elsker det å sovne og lytte til lyden av regn.
I dag har jeg bare slappet av, prøvd å bytte header på bloggen som dere ser ikke fungerte, skypet med Norge og sett på film med far, som nå ligger og sover foran tven, jeg tror ærlig at han aldri har sett en hel film, ender alltid opp snorkende foran tven.
Nå plasker det, det er sent og jeg sovner nesten over tastaturet. I dag har vært en deilig og slapp dag, uten sol, som jeg også liker i blant, for da føler jeg ikke at jeg må ut.

I går dro vi til noen gode venner av oss som er som familie. Vi var de eneste som ikke var ekte familie og satt der med hele slektningen omtrent for å feire en bursdag, men jeg følte meg som familie. Chilenere er utrolige varme og tar i mot alle med åpne hender.
Vi koste oss veldig, og jeg ble kjent med mange hyggelige, og det var så deilig, for den familien har jeg spist middager med helt fra starten av, der jeg ikke kunne delta i samtalen med et ord så vidt. Mens i går så jeg virkelig min framgang ved å bare forstå alt de pratet om, og komme med min historie eller mening.
haha, sang også den norske bursdags sangen, som alle syntes var mye søtere og finere enn den vi synger her, og der tar de rett i grunn.

I morgen er det bursdagen til en god vennine jeg har her. Så må finne ut hva jeg skal kjøpe til henne, også skal noen av oss lage henne en kake, så det blir hyggelig.

Buenas noches, ha en kjempe flott vinterferie

Banana Pancakes- Jack Johnson

1 kommentar:

  1. Fint at noen liker at det regner! i Bergen har det regnet hver eneste dag.. nyt siste del av sommerferien Hanna -selv om det ikke er så lenge til du har sommerferie igjen :)

    SvarSlett