fredag 20. januar 2012

Viña del mar!

Heei! Sorry for lite oppdatering :) men for tiden sitter jeg i en liten leilighet rett ved havet i Viña del mar! En skikkelig ferie by og tropisk klima, og har det kjempe hyggelig med slektninger og søster, som jeg dro opp med. Klokken er nå 23.15 og jeg sitter her helt utslitt etter en lang dag hoppende i store bølger på stranden omringet av kjekke gutter, hahHah! Men det er sant! Og nå skal vi snart ut igjen å pasere, for byen er utrolig pen på kvelden og det er masse liv. Så i dag har vi spist... Spist... Spist, Også har vi gått MASSE og shoppet, pg vært leenge på stranden. Det gjelder å stå opp tidlig for å utnytte dagen. Kommer med en oppdatering når jeg kommer hjem. Men for nå! Chaaao, que les vaya bien

2 kommentarer:

  1. Det høres sykt awesome ut!!

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut Hanna! Savner varme, jeg fryser hele tiden. eller iallefall nesten

    SvarSlett